loading...

بیست و یکیا

سینا درخشنده حواس پرت   دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده به نام حواس پرت Sina Derakhshande - Havas Part ترانه : مسعود میرشاهی ؛ موزیک : پیمان عدالت&nb

سامان بازدید : 61 پنجشنبه 09 آبان 1398 نظرات (0)

سینا درخشنده حواس پرت

 

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده به نام حواس پرت

Sina Derakhshande - Havas Part

ترانه : مسعود میرشاهی ؛ موزیک : پیمان عدالت و ایمان یمینی ؛ تنظیم : علی ولی پور

متن ترانه حواس پرت از سینا درخشنده

من حواسم به همه جمعه / ولی پرت توئه که بدی قلبتو بم

که بدی قلبتو بم / همه دنیارو بگردم

سینا درخشنده حواس پرت، دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده حواس پرت + متن ترانه

پخش آنلاین کیفیت های مختلف (قبل از دانلود می توانید آنلاین گوش کنید)
  •  
    پخش آنلاین آهنگ با کیفیت اصلی
  •  
    پخش آنلاین آهنگ با کیفیت 128
 متن ترانه سینا درخشنده به نام حواس پرت
من حواسم به همه جمعه
ولی پرت توئه که بدی قلبتو بم
که بدی قلبتو بم
همه دنیارو بگردم
میدونم شکل تو نیست به دلم شک نکنی به دلم شک نکنی
جونمو میدم برات با لبخند اخمای خوشگل جذابت چند
جون بگیر اما برام بخند باز چشمای دلبر و عاشقت چند
جونمو میدم برات با لبخند اخمای خوشگل جذابت چند
جون بگیر اما برام بخند باز چشمای دلبر و عاشقت چند
آخ که دلم رفته برات آخه حرف نداری خاصه برام لحن صدات اسممو میاری
دنیارو جواب کرده دلم واسه خاطر تو روی تو حساب کرده دلم توام عاشقش شو
جونمو میدم برات با لبخند اخمای خوشگل جذابت چند
جون بگیر اما برام بخند باز چشمای دلبر و عاشقت چند
جونمو میدم برات با لبخند اخمای خوشگل جذابت چند
جون بگیر اما برام بخند باز چشمای دلبر و عاشقت چند
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 177
  • بازدید سال : 3,511
  • بازدید کلی : 40,677